Sunday 13 November 2011

1st entri kau, aku yang tulis.

salam.. 

kehadapan Azrul kamaruddin yang koya kacak, perasan samseng, perasan taf dan perasan comel mungkin? haha.

aku pun sebenarnye tak berape reti nak edit-edit blog nieyh.. aku punye blog pun biase-biase je.. tak reti aku nak cumel-cumel kan blog kau. tamba-tambah ag ko kan lelaki. aku tak berapa nak pandai sangat taste laki ni gane. kalau kau tanye aku, hitam tu maskulin sikitkan??




ni je yang termampu aku buat untuk kau. aku nak edit lebih-lebih aku tak pandai. aku punye blog pun lebih kurang ko je kot. PS, aku tak amik seni, so aku tak berapa nak kreatif nak cantek-cantek kan blog ko nieyh.. kalau kau nak lebih cun, ko upah mane-mane blogger tegar, ko suh diorang edit. diorang leh gune Adobe ot wharsoever aku tak tau. hehe. 


**blog aku pun biase je kot. bek ko g jenguk. kalo x, aku lempang ko**


By the hack, aku tak suke gamba ko yang bawak moto tuh. aku rase gamba nieyh smart. aku kat FB ko kot!! ko kate buat la gane2 pun kan? aku punn dengan sesuke hati sesedap rase je aku edit pastu buat header.. ade ko kesah?? kesah tak kesah, suke tak suke. ko terime je la ea? 
haha. ko kan sayang la sangat kat aku. hikhikhik.

lagi, aku tak tahu nk buh ape. nak buh lagu,. aku tak tahu lagu feveret ko. kang kalau aku buh lagu Stacy kang ko kat ejambu pulak. nk buh gamba aku takut partner ko marah pulak.  nk buh gamba partner ko tak fren pulan dengan aku. hihi. 

lastly, aku mintak maap la kalo tak kena dengan selera ko. kalau ko nak edit laen. insyallah, aku tak terasa hati. T__________T

lagipun sori. aku tengah busy sikit nak ngadap final ni. tyme aku ade gap lebih ckit t aku edit laen k. oke la weyh. nak ingatkan, bek ko tuka password ko sebab t tak pasai2 aku hack blog ko naye ko. hahaha!

k la wey, tata. 
ko bukan samseng, ko samsung.



1st entri ko, aku yang tulis.
haha! ade ko kesah??


ko taw tak delete entri?
*__________*

chill ye?
=)


No comments:

Post a Comment